lördag 21 augusti 2010

Jag hitta en lucka..

Och på tal om luckor så sitter jag lucklös i köket! Vi har lämnat in dom på uppfräschning! De kommer bli kalas med ny vit färg och nya fräscha handtag. Vi har ju väntat lite med köket eftersom vi ville ha lite koll på de ekonomiska läget innan vi bara körde på.

Tanken var aldrig att "riva ut" skiten utan vi kör lite punktinsatser. Ny färg på luckorna, nya handtag, nya bänkskivor och kakel! De räcker bra så!!

Nu är allt i en enda röra, men luckorna blir klara imorgon så de är ju toppen! Det är en kompis som fixar!!

Annars så rullar livet på täppgatan på. Man fixar och donar, flyttar på grejer och flyttar tillbaka, tvättar, fixar mat och allt de där andra som ALLA gör vareviga dag!

Jag ska lägga ut lite bilder på huset, men det är ju liksom inte klart än och då känns de roligare att ni får se när de är färdigt!

Tänkte jag skulle slänga upp en bild på röran i köket men nu ville inte blutoothen funka så de bliir inge tyvärr.. :)

Jag ska nog ta och hälla upp ett glas rött i väntan på min karl och kvällens krubb, pizza!

Hoppas att ni har en fab lörda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar