fredag 6 augusti 2010

En vanlig dag på jobbet!

Jag vill börja med att varna känsliga läsare för detta inlägg!

Imorse så skulle jag äta frulle och de var även dags för Ebbas mellis så jag fixade i ordning yoghurt till oss och sen lyfte jag upp henne i stolen!
Vi satt och åt och allt var bra förutom att för varje gång jag lutade mig fram för att ta en tugga så luktade de konstigt. Jag luktade på min skjortärm men den luktade jättegott av sköljmedel. Nästa tugga, samma doft. Va FAN är de som luktar???

Så tittade jag ner på bröstet och ser en stooor brun fläck, och tänker: När, från att jag klädde på mig till nu, har jag ätit och sölat choklad??

Men de va ju BAAAAJS såklart. Satan så äckligt!

A, sen hade vi bajskalas.

Jo men de va väl en helt vanlig dag på jobbet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar