tisdag 24 augusti 2010

Godmorgon!

Inatt hade vi en sån där bra natt, som vi oftast faktiskt har ( få inga ideér nu, jag menar hur Ebba sover och INGET annat :) ) men i nån veckas tid så har hon vaknat flera gånger på natten och varit ledsen och det har inte räckt med att stoppa i nappen och så.
Ne, det har blivit promenader i vardagsrummet och välling innan hon äntligen somnat om.

MEN, igår så la Macke henne vid sju, som alltid, typ, och sen va jag uppe och satte i nappen 1 gång innan jag la mig vid halv tio. Klockan 5 vaknade jag av att Ebba va ledsen och jag gick in för att kolla läget. Fixade lite välling och så somnade hon om, och jag med!
Nästa gång jag vaknar är kl halv åtta. HELT UNDERBART PERFEKT!!!!!

Bra där Ebba :)

Va kul att de va så många som kikade in igår! Jag är ju inte dummare än att jag fattar att de va för att jag "postade" på facebook, men kul ändå!!
Kanske ska försöka fixa klart i Ebbas rum idag!


Ha en toppen dag :)

4 kommentarer:

  1. sötaste ebban! :) kraaam på er /lisan

    SvaraRadera
  2. Man kommenterar i fb, bara för att det funkar så sällan här... :) /Sara

    SvaraRadera
  3. Åh nu funkade det! Helt otroligt

    SvaraRadera
  4. Va bra att de funkade för dig Sara!! Då kan du kommentera ofta :)

    Kraaaam på dig, lisan!!!

    SvaraRadera