måndag 23 augusti 2010

Hallen

De första man ser när man kommer innanför ytterdörren är ju hallen, så jag tycker att vi börjar där! Men också för att hallen nästan är klar!

Jag tror att jag redan har lagt ut före bilderna redan, men för att man ska se skillnaden så slänger jag upp dom igen!!


Vad tycks??

Ja, vi är i allafall jättenöjda och det är ju de viktigaste trots allt :)

Alla rum som jag lägger upp kommer att få ett eget inlägg, de blir så rörigt annars. Nästa rum tror jag blir Ebbas, för där ska de bara upp lite tavlor och nån hylla sen är de färdigt!!

Ebba tycker att mamma är världens tråkigaste nu som sitter vid datorn, så vi hörs sen!!

6 kommentarer:

  1. as fint!! =)
    kram elin

    SvaraRadera
  2. Gud vad snuggt det vart. Du behöver inte ett besök av arga snickaren i alla fall.

    Eva Koivunen

    SvaraRadera
  3. Tack Elin!
    Och tack Eva,nä jag hoppas att vi slipper de :) Hoppas allt är bra med dig!!

    SvaraRadera
  4. shit vad nice det blev! vilken fin tapet, ja allt var verkligen sjukt nice :) duktiga ni är! /lisan

    SvaraRadera
  5. Åh det ser ju superfint ut verkligen! Ska bli kul att få komma upp och se det live sen! kram puss /emelie

    SvaraRadera
  6. Vad fint det är! Blir lite avundsjuk:) Vill också ha hus!Kram Linda

    SvaraRadera