måndag 18 maj 2009

BM

Idag har vi vart på besök hos barnmorskan och jag fick kissa som vanligt, väga mig, ta blodsockerprov och hb prov som visade att de var dags att börja käka lite järntabletter. Hade gått upp ytterligare 1,8 kg, puh..
Har börjat få lite sammandragningar men hon tyckte inte att jag skulle vara orolig. Det är tydligen livmodern som tränar inför förlossningen. Men skulle de bli jätteofta så skulle jag höra av mig eller åka in till akuten så dom kunde mäta.. Jaja, jag tror de blir bra de där!
Bebisens hjärtljud låg på 143 slag, så de va 10 slag mindre än förra gången! Det kan tydligen ligga mellan 120 och 160 slag!

Annars idag så har jag inte gjort så mycket, de har regnat hela dagen så de va lixom ok att va inne hela dan! Jag har läst lite körkortsteori och bakat en kladdkaka iaf!

Vi tittar på färjan och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Att de finns så många PINSAMMA människor på ett o samma ställe. Kan man inte vara normal när man åker på östersjön, de är ju bara massa skummisar dom visar!! Glenn och allas våran Håkan är ju störtsköna iaf!!

Nu ska jag dricka upp mitt te och ta en bit kladdkaka till, hihi.

Puss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar