onsdag 6 maj 2009

Svar på kommentar!

Jag får fortfarande inte till att svara i kommentarsrutan, så hädanefter så kommer svaren här, om de finns nåt att svara på!!
Blir såå glad när jag ser att jag har fått en kommentar och jag fick höra i helgen av vännerna att de försökt men inte lyckas. Hoppas ni får de att funka :)


Tack Sanna :) Är lite sugen på att åka till Ullared i sommar, även om de inte är jättenära Skövde så är de ju neråt iaf!! Miss u too :)

Hej Soffan, och tack så mycket! Du är som vanligt alldeles för snäll :)Ja, de blev en långhelg i K, de va trevligt!! Tilde hon är ju så sööt, hon skratta hela tiden och spexa, en riktig liten gobit!!Va kul att du följer bloggen tycker jag, och jag hoppas att du mår bra!! Stor kram!

Allt är bara bra med oss!! Ha ha, va lustigt med vagnen, är de samma färg också?? Tror de kommer bli en kanonvagn!! Kul att du följer bloggen vännen! Hoppas du o Johan har de bra i Nypan!! Hälsa Nina o Nils så mycke! Kramis
Ps. Vet du nåt om var ni hamnar i höst??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar