måndag 25 maj 2009

Vacation

Den 19e juni drar jag och M till Turkiet en vecka, weeehooo va roligt!! För ett tag sen så var jag tveksam om jag skulle tycka de va så kul att åka utomlands, nu när jag är gravid och allt, men nu är jag jätteglad och längtar som sjutton!!
Vi åkte precis samma dag förra året, och de känns helt ok att missa midsommar även detta år, det är ju trots allt en helg som återkommer varje år!!

Innan dess ska jag kämpa på med körkortet och så ska vi åka en sväng till Helsingborg och fira Ms kusin som tar studenten.
Nu i helgen är de köpingsfesten som jag aldrig brukar missa, men pga körkortet så kommer jag att missa den detta år, känns lite trist. Det som känns mest trist är att jag inte får träffa alla mina goa vänner och familjen..

Later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar