torsdag 14 maj 2009

Jag bara rullar fram... :)

Jiiihooo, en ny vecka att stoltsera med, v 21. Känns mycket bra!!

Med tanke på rubriken och mina +7 kg har jag blivit lite peppad att börja röra på mig, så i två veckor snart har jag gått en promenad med stavarna på ca 50 min varje vardag! Jag har även tvingat i mig havregrynssgröt varje morgon, de är inte gott asså, men de går ner med massa kanel, banan och mjölk!

Jag försöker absolut inte gå ner i vikt, utan snarare att jag försöker att inte lägga på mig extra kilon för att jag är lat! På måndag ska vi till BM och då blir de väl att väga sig igen, så då får vi se!!
På tal om att jag är lat, det är nog inte hela sanningen faktiskt, alla som varit arbetslösa en längre tid vet att det är jättesvårt att motivera sig till att göra minsta lilla. Jag kan ha hela dagen ledig och ändå inte orka diska eller så. Det är lite jobbigt faktiskt..

Nä, nu är de dags för promenad!

Va tycker ni, har de växt nåt??

1 kommentar:

  1. Åh vad den växer käraste! Vad fin den har blivit!! Tänk att det ligger en liten gulltuss där inne! Underbart!

    SvaraRadera