måndag 4 maj 2009

Projektet

Vilken härlig och ostressig helg vi har haft!! Har hunnit träffa nästan alla vännerna, förutom nåt undantag!!
Vi har grillat o fikat o grillat o umgåtts o grillat lite till!!

Idag brukade jag ju byta vecka, men nu får jag vänta ända tills torsdag innan jag får gå in i vecka 20! Can't wait :)
Kollade lite bland bebisens ärvda kläder och jag tror att jag har valt ut vad som ska bli bebisens första outfit (om de blir en kille, som jag envisas med att tro!!) det enda som behövs köpa till är ett par strumpor, sen är de komplett från topp till tå!!
Eftersom att jag inte har några som helst bevis på att de kommer bli en gutt så måste jag köpa en tjejig body, så är jag garderad oavsett kön!! Bilder kommer, så fort jag hittar min kamera som är spårlöst borta, eller får hjälp att flytta bilder från "nya" telefonen!!

Idag är de regnruskigt i Mora, ganska skönt idag när jag känner mig lite seg, för då behöver man inte känna dåligt samvete för att man inte är ute å ränner!
Tror jag ska fortsätta greja med mitt lilla projekt som har legat lite på is nån vecka, de blir lätt så för mig eftersom jag gärna vill göra hundra saker samtidigt utan att göra klart nåt egentligen. Men me den här grejen ska jag banne mig lyckas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar