tisdag 26 maj 2009

Somebody is kickin me :)

Ja jävlar va de är fart på bebis i magen. Ibland hoppar jag till för jag inte alls är beredd på att få en kick! Men det är ju mysigt så klart!!

Som mest brukar de sparkas när jag äter och efteråt! Ibland brukar jag ligga o titta på magen, då kan man lixom se hur de guppar till när bebisen måttat en spark, de är häftigt, och mer lär de bli har jag förstått!! Vissa mammor får sina revben söndersparkade, de hoppas jag att jag slipper!


Ikväll softar vi i soffan och ser fram emot ett nytt avsnitt av House som är så grymt bra!! För ca en månad sen tyckte jag att den serien verkade lite konstig, men nu är jag helt fast och kan verkligen rekommendera er att titta på några avsnitt, för de är först då man lixom fattar jargongen och allas roller.


Längtar...

1 kommentar:

  1. Åh va fin sparkande mage du har!! Åh va skojigt kul med Turkiet!!Underbart :)
    Jag ska ta å skåla i din ära när jag står på torget mitt i yran å saknar dig! Puss Snuttan // Din Loppan

    SvaraRadera