tisdag 21 april 2009

22 h

Japp, då var de 22 timmar kvar till ultraljudet. Börjar kännas nervöst nu. Jag vill kunna tänka att allt ska vara ok, och att vi ska få se en frisk liten bebis imorgon, men samtidigt känner jag att de skulle vara naivt av mig att bara anta att allt kommer se bra ut.
Aja, nog om de, imorgon får vi svaret.

Här i Mora har de inte hänt så mycket. Jag och M va och käkade lunch i söndags och sprang på han den där ganska stora långa som sjunger i Larz Kristerz ( eller hur dom nu stavar??) Jag var tvungen att kämpa emot lusten att skrika : JAG MÅSTE RINGA CARINA, FÅR INTE GLÖMMA DE!! Ha ha!
Jag lurade M att jag skulle ta kort på karln, och började rota i min väska, de såg ut som han ville sjunka genom golvet, de va kul!!

Igår gick jag en liten promenad, de är så härligt nu när allt grus är bortsopat och snön är borta, när man kan få lite fäste under fötterna!! Solen sken och de va härligt! Idag är de mulet, men jag såg att de skulle bli kanonväder på fredag, de ser jag fram emot!!

, nu ska jag kolla på våra bästa år!

Later dudes and dudettes <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar