torsdag 23 april 2009

090423

Tack för era fina kommentarer. Jag blir så glad :) Jag har försökt att skriva tillbaka i samma ruta, men de vill sig inte tyvärr..
Therese, Hi hi, ja bebis kanske har ärvt de efter mig! Känns lite lustigt när jag tänker efter att de lilla livet kanske kommer se ut som mig och vara som mig på vissa sätt!! Det är bästa att man "shapar" up!! Till sist, de är klart att vi ska hinna ses när du är hemma och hälsar på!!

Igår va jag och M på handledarutbildning för körkort. De va sådär kul, men de va ju ett måste så.. Körkortstillståndet är fixat, så nu ska vi bara få hem handledarintyget, så kan jag göra Mora osäkert!!
Fan, vi kommer bli så jävla osams. Men jag har tänkt att vi ska ta ett snack innan, lixom att vad som än händer och sägs i bilen, så stannar de i bilen, eller nåt!!
Jag vet ju hur de va när jag och pappa skulle övningsköra för 10 år sedan. Ibland gick de bra, men de slutade allt som oftast att vi blev osams.. KÖR INTE SÅ NÄRA DIKESKANTEEEN... INTE TRYCKA NER KOPPLINGEN HEEEELA TIDEN, DU SLITER PÅ LAMELLERNA... NU KÖR DU FÖR FORT IGEN, suck.
Ha ha ha, så ni kan ju förstå att jag är aningens oroad över våran gemensamma framtid!!

Idag skiner solen så härligt, så på fm tänkte jag städa så kan man va ute på em. Just ja! vi ska till Barnmorskan kl 13, får vi inte glömma!!

Have a sunny day

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar