fredag 24 april 2009

Grill It

Det gick bra igår hos BM. Jag fick kissa i kopp och väga mig. Jag hatar den där jävla vågen, jag tror den har nåt emot mig, men kisset såg bra ut iaf, och blodtrycket, de viktigaste egentligen!!

Sen fick vi lyssna på bebisens hjärtljud, och jäklar va de picka på, 153 någonting!! Hon sa att de finns vissa som tror att man kan tyda om de blir en pojke eller flicka baserat på hjärtljuden, men jag har inte en aning om vad 153 betyder, vet du?

Svägerskan va oxå på ultraljud i onsdags och dom blev flyttade till den 22:a september, så nu är de 8 dagar mellan våra bf, istället för 5!
Men me tanke på att det är deras andra barn och detta är vårt första så är jag ganska säker på att de kommer bli längre än så emellan Tror nog att de blir en oktober bebis :)
Mamma berätta igår att jag var beräknad till den 23:e, men jag ploppade ju ut den 16:e och jag var ju hennes första, så vem vet!!

Nu ska jag hoppa in i duschen, för strax ska vi åka till säter. Först ett stop på Maxi för att köpa penseer till balkongen.
Macke blev sugen på grillat, och jag me för den delen, så vi drar till säter och grillar lite!! Imorgon ska vi till kupolen och beställa barnvagn, iiiiiiih.

Ha en trevlig fredagskväll friends :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar