tisdag 28 april 2009

Absolut ingenting

Mmm, jag har nog absolut ingenting vettigt att skriva just nu, så brukar de vara, men de blir oftast några rader iaf!!
Kan berätta för er i hemstaden att vi åker till Köping på torsdag! Ska bli otroligt kul att träffa alla därhemma igen!! Kul att Macke hänger på också <3

Idag ska jag och Carina åka till Sågmyra. Ett ställe mitt ute i skogen där Lager 157 ligger. En outlet som ni säkert känner till, finns på flera ställen i Sverige. Jag är ute efter linnen, då nästan alla mina linnen börjar bli korta om magen, och de är ju varken snyggt eller skönt!! Sist jag va där så köpte jag ett linne av deras eget märke, Lager 157, och de är lite längre modell och hyfsad kvalité för 30 kr. Så jag hoppas att dom fortfarande säljer sånna!

Nu ska jag surfa vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar