onsdag 22 april 2009

Ultaljud :)

Ultraljudet imorse gick jättebra! Allt såg ut som de skulle!! Kvinnan som gjorde ul:et hade lite svårt att göra sina mätningar för bebisen va inte stilla en sekund. Högt och lågt, upp o ner, hit å dit, en riktig gymnast!!
I 40 min fick hon hålla på för att vi får fram alla mätningar + att vi skulle få några hyfsade bilder med oss hem. Tyvärr blev de väl inga kanon bilder, men dom är ändå underbara!!
Lovely <3

Just de, hon kunde konstatera ett vi skulle flyttas fram 10 dagar, så nytt bf är 30 september, och jag går in i v 18 imorgon!





Här ligger bebben med huvudet neråt i höger hörn och benen uppe i vänster hörn!!

2 kommentarer:

  1. Hej camilla.. ser ut att vara en väldigt söt liten bebis..=) hihi. hoppas ni mår bra.. min familj hälsar.. Kramar Sanna

    SvaraRadera
  2. Va skönt att höra att det allt gick bra! Låter ju som att den lille definitivt har fått dina rastlösa gener hihi. Jag planerar att komma hem nån vecka i slutet av augusti - början av september, så då måste vi ses så att jag får se magen :) Ha det bäst min kära kusin! Puss å kram

    SvaraRadera