måndag 6 april 2009

SvenneBanan

Gud va mycket energi och lust till att leva(inte för att jag inte hade de innan men!!) man får när det är så här soligt och varmt väder. De kanske börjar bli tjatigt att prata om vårvädret men jag kände att jag ville nämna de i allafall!!


Idag gick jag på en långpromend och de va riktigt skönt, känner mig så tung och fladdrig nu, så jag hoppas att jag har karaktären att fortsätta promenera!! Upp till bevis :)


em åkte vi på en roadtrip till tippen å slängde lite grejer, gick en sväng på stan, kollade på ny bil och barnvagn och avslutade med en glass i solen. Big city life, ni hör ju själva hur glassigt de låter!! Ha ha ha ha!


Idag slog jag besöksrekord, eller ni snarare! Jag gjorde lite smygreklam på facebook och de lönade sig!!

Jag har även hunnit med att titta på 2 nya avsnitt av One tree hill, min bästa serie of all times faktiskt!


Later.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar