torsdag 11 mars 2010

100311

Känner inte att jag har så mycket att berätta dessvärre, men de brukar dyka upp saker medans man skriver!!

Igår va vi ju på hockey. Mora förlorade tyvärr, men va såå värda att vinna efter sin insats. Men men, bättre lycka på fredag och ev lördag!
Imorgonbitti går bussen mot Uppsala och sen får vi se när vi åter får se pappan! Förhoppningsvis på lördag efter att ha vunnit och tagit sig vidare till play off 2. Imorgon passar vi på att umgås lite med "fruarna" jag o Ebba. Ska bli mysigt :)

Nåt jag börjar längta till är mitt första Partaj!! Ebba är ju trots allt ca 5 mån och kan gott klara sig utan mig en kväll/natt!! Återstår att se när de kan tänkas bli!!

Nä, de blir nog inte roligare än så här för nu ska jag göra lite te och ta mig en bit mörk choklad! Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar