fredag 19 mars 2010

Back on track!

Klev på vågen imorse utan någon större entusiasm. Klev av 0.9 kg lättare än sist. De kändes ju givetvis bra att jag inte ökat, som förra veckan, men jag litar inte riktigt på vågen.
De stämmer säkert, MEN vikten är egentligen oviktig! för mig. Den är bara ett riktmärke att jag är på rätt väg!

Det som betyder något är att jag mår bra med hur jag ser ut och att jag kommer i mina jeans igen!! Nu är jag iaf halvvägs på färden mot -10kg vilket känns bra! Är faktiskt lite stolt över mig själv(trots bristande karaktär stundvis) att jag kommit såhär långt!! Nog om de!

Igår så tog lilla familjen bilen till Orsa och vidare till Grönklitt för att "hälsa på" kompisar som hyrde stuga där uppe! Vi skulle även överraska en av Mackes barndomsvänner som fyllde 30 tidigare i månaden.
GLAD var jag över att få träffa Preggy Emelie igen, de va ju ett tag sen sist! Fick även träffa massa andra köpingsbor som de var kul att återse :)

I förmiddags drog Macke till Sälen för en avslutningshelg med grabbarna, och alldeles för mycket alkohol, kan jag gissa!!!
Så jag och Ebba får roa oss själva i helgen, men de ska väl gå bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar