lördag 13 mars 2010

Rätt låt?

Ja, jag tycker faktiskt att rätt låt vann för en gångs skull! Jag hade fler favoriter, som Salem och Darin men Anna va ändå bäst!! Grattis :)

Ikväll har de vart jag, soffan, tvn, godisskålen, lokan, chips, dippen och Ebban!! Macke är på fest hos grannen med alla grabbarna vars hockeysesse fick ett snopet slut igår..

Ebba dumpade sin gamla morsa vid åtta-tiden och ingen va gladare än jag! Lite egentid är inte fel en lördagkväll!!
Hela dagen har faktiskt vart fantastisk om jag tänker efter!!

De började inte så bra men de ordnade upp sig! Kl 05.00 vaknade Ebban o va hungrig och efter den vanliga timmen med käk o bajs utanför blöjan, blöj- o pyjamas byte så ville inte Ebba sova nå mer. Vi gick upp. Hann inte sitta länge i soffan innan hon började gnida sig i ögonen. JIPPI tänkte jag, de här är för bra för att va sant! Men nedå, hon somnade, och jag boksavligt slängde mig under filten och huvudet på kudden. Då va kl 0645. När jag sedan slog upp mina blå var klockan 0915!! Happy days :)

Efter en sen frukost så gav jag och Ebban oss ut på en PW i de soliga vädret! Hur skönt som helst. Lite handling och lunch, en stund i solariet och en lång dusch på de och mamman var mycket nöjd!! Världsklass, som Johanna skulle säga!!



Nu måste jag sätta igång och packa lite för imorgon drar jag och Ebban till sälen och hälsar på mina föräldrar som hyr stuga under veckan!!

Karin, min schlagerlovin friend, tyckte du att de va rätt låt som vann??




Puss på er

1 kommentar:

  1. nej camilla, det var det inte! jag och theo älskar manboy....och den eller salem hade funkat bättre i europa!! om man tittar på hur jurygrupperna röstat...

    SvaraRadera