tisdag 16 mars 2010

Idag är ingen vanlig dag..

föööööööör idag är de Camillas födelsedag! HURRA HURRA HURRA :)

Jo men visst, en antagligen solig dag för sisådär 29 år sedan kom lilla jag till världen. Om ca en timme ploppade jag ut. Vilken lycka för mina föräldrar. HAHAHAHA

Idag vaknade jag till frukost, sång, o paket. Jag väljer att inte berätta om hur jag och Ebba var vakna mellan 03 och 05 inatt bl.a.....

Sälen är iaf toppen! Jag har hittills åkt 8 km på dessa två dagar och idag blire antingen 4 eller 8 till. De är ju såå himla kul att åka men dessvärre har de ju inte blivit nå skidor för mig i vinter. Mycket pga av att Ebba kom till världen, men så har de ju vart så kallt också, och då är de ingen höjdare att åka!
Man har blivit lite bortskämd av vasaloppsspåren i Mora men de går helt ok att åka här också på Gubbmyren!!

Ebba ligger ute i vagnen och sover lite, min faster o Gugge åkte hem på fm, mamma o pappa är ute på tur nånstanns och jag har precis kommit in från att ha suttit o fikat i solen utanför stugan!! Eftersom att de är "min dag" idag så unnade jag mig 2 ballerina kladdkaka och ett glas varm oboy, de va gött de!!

Det är härligt att komma bort lite o få lite "semester", men nu börjar vi sakna pappan och tycker de ska bli skönt att få komma hem och gosa lite!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar