tisdag 9 mars 2010

Toe Licking Lady

Nyss hemkommen från mamma-baby gympan. Såå skönt va de! Kia är en hejare på att köra med oss trötta morsor! Skönt att vara igång igen efter sjukdom och opepp på träning. Tänkte att jag kanske skulle skriva om min träning/mål med vikten osv, men jag vet inte om en sån press bara är positiv, utan kan nog vara ganska stressande. Jag ska fundera lite till!!

Min kära dotter har ju som bekant hittat sina fötter och tår, och nästa steg i de va ju naturligtvis att stoppa tårna i munnen!!
Det är mest när hon ligger på skötbordet som detta händer vilket gör de ganska lurigt att få till blöjan rätt!!
Här kommer några bilder :)


Ebba sover på balkongen och pappan tränar! Ska börja med dagens lunch som får bli ugnsstekt lax med ägg och blandade grönisar! En favvis!! Macke får fiskpinnar för han är inne i en "laxpaus". Han gillar egentligen inte fisk och skaldjur men med rätt sås så går de bra!
Mot köket!

1 kommentar:

  1. Sååå himla söt hon är:)
    kram på er Tessi

    SvaraRadera