tisdag 18 januari 2011

Bra där Schytt!!

Japp, då var de gjort!! Jag har äntligen tagit mig över 5 km strecket. Närmare bestämt 6 km. Känns superskönt att ha klarat de!!
Bäst att jag antecknar lite tider, så att jag kan hålla koll på mina framsteg ( som jag hoppas göra förstås!!)

5 km 29,30 min
6 km 35,30 min

Sådärja :)

Ja, vad har annars hänt då?
Jag och Ebban har haft en ganska soft dag. Vi har fixat med tvätt, lagat mat, Ebba har sovit och då har jag passat på att börja skriva CV. Det går rätt bra faktiskt, men jag bävar lite för de personliga brevet. Men jag tror att om jag bara kommer igång så flyter de nog på!!

Har precis ätit och duschat och nu ska jag slappa lite!! Imorgon är de dagisdags igen för Ebba :)

Just de! Ett stort GRATTIS till Freddan och Veronica som fick en liten tjej imorse :) Kul kul

2 kommentarer:

  1. Hej Camilla!
    Bara så du vet så läser jag din blogg nu och då :-) Kul att följa dig, Ebba och era dagar!

    Har på jobbet läst en del personliga brev och kan ge dig ett litet tips. Skriv en stomme först. Sen har du en del i det som du kan anpassa efter vilket ställe du söker på. Har läst några ansökningar på jobbet + hört om andra som gjort detsamma. Fast det där har du säkert koll på! Kommer gå hur bra som helst!
    Kram från Nina Lax

    SvaraRadera
  2. Hej Nina!

    Va kul att du läser bloggen!Tack för tipset om personliga brevet, jag tror också att det är en bra idé att lägga upp de så. Hoppas att du mår och har de bra!! Stor kram

    Camilla

    SvaraRadera