torsdag 20 januari 2011

Jaaaaaaaaaaaa

Nu har jag skrivit klart mitt CV och de persoliga brevet. S å j ä v l a s k ö n t!! Får se vad min jobbcoach säger imorgon. Hoppas hon tycker de ser bra ut!

Blev ju inte nåt skrivet igår, så jag måste ju uppdatera min träningsstatus.

20 min crosstrainer+ 30 min styrka
1 pass spinning

Jag hade bävat för de sistnämnda, men de gick faktiskt rätt bra. Svetten rann såklart, och visst var jag trött, men inte så som jag hade trott. De blir ju såklart vad man gör de till med tanke på att man ställer in styrkan själv.
Jag fick en "prova på" kupong av Jenny på Friskis och Svettis i Blge och skulle gärna träna där fler gånger men, de ligger ju i Blge som sagt.

Ebba sover nu och jag ska passa på att njuta lite av lugnet en stund för när hon vaknar blir de full fart igen!!
Först så ska vi äta mellis, sen klä på oss och gå en liten promenad som avslutas med handling! De blir ärtsoppa och pannkakor ikväll. MUMS!!
Fast jag gör en typ av ärtsoppa på röda linser ist till mig, som är mycket godare än ärtsoppa. Tycker jag! Och till pannkakorna har jag gärna grädde och min hemmagjorda lingonsylt! Macke tycker att jag är knäpp. haha.
Lingon och grädde är en oslagbar kombination. Sådeså :)

Idag står vila på schemat, förutom promenaden då, men de lutar nog åt att bli en söndagspromenad snarare än en PW..

Vad ska ni äta ikväll då?

2 kommentarer:

  1. Vill du ha lite feedback på CV?
    Mejla :)

    SvaraRadera
  2. Så skönt att cv'n och brevet är klart!!! Bra jobbat! Även med träningen! Själv är jag lite krasslig så det blir en rättså lugn träningsvecka :( Har inte riktigt kommit igång ordentligt efter jul... SUCK

    Så här en dag senare kan jag berätta att jag åt pastasallad med kycklingfilé.
    (Vilket även fanns i matlådan idag)

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera