torsdag 6 januari 2011

Tjuvlyssnat

Igår på bussen till Borlänge så kunde jag inte undgå att höra en konveration mellan en tjej och kille.

Tjej: Vad vill du bli när du blir stor?

Kille: HipHoppare!

Naaaaw va gulligt tänker kanske ni nu!!

Mmm, de var bara de att killen va typ 25!!!!
Tro mig när jag säger att vi inte kommer att se hans video på mtv, vi kommer inte att plågas av hans nya singel på radio och han kommer definitivt inte att behöva skriva några autografer.

Hahahaha, what a dreamer. Kanske är jag pessimist(stavn?) men jag skulle nog hellre kalla mig realist!

Imorgon åker jag och Ebban till Köping. Ska bli kul att komma hem en sväng igen och hinna träffa alla(förhoppningsvis!!) som jag inte hann träffa vid jul!!


Redan imorgonkväll ska jag träffa "tjejerna" och de ska bli sååå kul!! Massa tjejsnack, massa gott att äta och dricka och säkerligen massa skratt. Kvällen ska avslutas med lite dans på lokal!! It´s gonna be great!!

Trevlig helg folks :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar