onsdag 12 januari 2011

Home sweet home

Nu är vi hemma i Säter igen! Har haft toppendagar i Köping, men det är ändå alltid lika skönt att komma hem!!

Det bästa med att åka bort några dagar är att få lite distans till sitt "vanliga" liv. Jag knallade in genom ytterdörren och de slog mig hur mycket jag älskar vårt hus!! Det känns toppen :)



Jag har funderat lite och jag måste sätta lite press på mig själv tror ja, så from måndag så kommer jag använda bloggen som en träningsdagbok. Inte bara såklart, men jag tror att de kommer att hjälpa mig med motivationen och kanske någon utav er som kämpar kan motiveras också. Va vet jag!!



Nu ska jag titta på nya matprogrammet på 4:an. Verkar ju spännande :)

1 kommentar:

  1. Härligt, länkar dig på sidan jag ;P Nu kan vi hålla koll på varandra! :P kram

    SvaraRadera