tisdag 11 januari 2011

T.i.s.d.a.g.

Tisdag och sista dagen i Köping. Imorgon drar jag och Ebban till dalarna igen och träffar våran älskling som vi har saknat så mycket!

Idag har jag och Ebba hängt med Empa och Penni!! Såå himla mysigt att bara promenera och fika lite (såklart!!) Lite kravlöst häng en vanlig tisdagseftermiddag. Det är Världsklass!!

Det ska bli skönt att komma hem till rutiner igen och förhoppningsvis komma iform(!) igen!! Jag har liksom släppt på allt sen jul och det är hög tid att jag tar tag i mig själv! Känner mig superpeppad att sätta igång med träningen igen!
Jag har ju en liten grej på G men det har grusat sig lite så jag får återkomma med det. Kanske att någon är sugen att joina. Det vore bara såå kul!! Men som sagt, mer om de senare.

Nu har pappi fixat popcorn och Ebba sover så nu ska jag slänga mig i soffan och bara chilla. Gött!!

Vi säger så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar