fredag 28 januari 2011

Stressa stressa stressa

Nu är snart frukosten avklarad, sen ska vi stressa oss iväg till dagis. Stressa, det gör vi varje gång vi ska till dagis. Spelar ingen roll om vi har 3 timmar på att göra iordning oss, de blir iaf att småspringa. Tidsoptimist? Nja, lite kanske!!

När jag droppat Ebba på Myran så går jag vidare till gymmet. Ska bli skönt att köra lite igen efter två dagars vila.

När Macke kommer hem i em ska jag blåsa till Blge och köpa sidenband till mina nysydda gardiner!!
Kan tänkas att jag lägger ut bilder på köket före och efter under helgen!! Kom på att jag inte gjort de!

Vad ska ni hitta på i helgen då?

Ikväll blire tacos! och handboll för oss!! På lördag fm ska jag dra med mig Jenny till gymmet och på kvällen kommer de hit lite kompisar och äter och dricker.
Ebba ska sova hos farmor och farfar. Jiiiiiipppppppi.
Nog för att jag antagligen inte kommer komma i säng förräns sent, men skönt ändå!!! De va längesen nu.
Söndagskvällen avrundas säkert med pizza. Hemgjord eller köpt? De får vi se!!

Önskar er alla en mycket trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar