söndag 23 januari 2011

Godkväll!

Jag blir sååå less på vårt internet, det kaikar ur alldeles för ofta. Jag orkar liksom inte läsa WEBBSIDAN KAN INTE VISAS, en jävla gång till nu känner jag!!

Jag och Ebba har vart solokvist i helgen då Macke har varit på äventyr med sitt jobb. Dom har jobbat liite, lekt fångarna på fortet utanför vaxholm och ätit god mat.

I lördags efter lunch så packade jag ihop oss och ick ner till svärisarna där jag dumpade Ebba och själv så begav jag mig mot skönvikshallen, dvs gymmet.
När jag kom upp så va ALLA(!) 3 löpband upptagna. Jag ville bara skrika Faaaaaaaaaaaaaaaan, men jag ställde mig på crossen ist och körde. Efter 12 min var de äntligen en snubbe som va klar så jag norpade raskt åt mig bandet.
Det blev iaf en 5a på 30 min och 30 min styrka. Efter träningen så gjorde jag nåt som jag inte gjort på evigheter. Solade, oj va skönt de va. Och inte tala om duschen efter. Då mådde jag bra :) På kvällen så blev vi bjudna på mat hos svärföräldrarna, sen åkte jag hem med en trött Ebba som somnade utan problem. Jag spenderade kvällen i soffan. Soft men ensamt..

Idag tyckte inte Ebba att vi skulle sova längre än kvart över fem. Jag höll naturligtvis inte med, men de var de ingen som brydde sig om. Jag sov inte så bra på hela natten så jag kände mig som en zombie hela morgonen.

Jag tog mig iaf i kragen och gav mig ut i skidspåret med svägerskan. Det slutade på 8,5 km och de tycker jag va mer än godkänt!!

Får se om de blir vilodag imorgon eller inte!

JENS!!
Jag ska skriva cv mot en jobbannons nu i veckan, jag mailar den när jag är klar!!

Just de, en till sak.
Det är någon som har kommenterat i mitt förra inlägg och inte skrivit namn! Jag har funderat, men kan inte komma på vem det är! Nyfiken jue :)

2 kommentarer:

  1. Najs ;)

    O duuu... tror det är för mycket "vuxensurf" gör att Internet inte fungerar!

    SvaraRadera
  2. Det va visst jag som missat skriva namn under förra inlägget!

    /Nina L

    SvaraRadera