torsdag 12 mars 2009

En soft dag

Idag gav jag mig faktiskt av på en långpromenad på fm. Det va skönt, lagom kallt och så snöade de inte!
Annars har de inte hänt så mycket, jag har tvättat, lagat mat, läst och plockat lite. En soft dag helt enkelt :)
Imorgon ska jag jobba på HM, de ska bli kul. En av tjejerna har åkt till egypten, de låter ju ganska najs!
Ikväll är de hockey på tvn igen, de är ju både SM slutspel och så börjar ju kvalserien imorgon. Jag skulle ju kunna titta på tvn i sovrummet, men de är ju mycket mysigare att hänga med M i soffan :)
Ikväll blir de nog lite varm choklad med en klick grädde på toppen! Tur att jag tog den där promenaden ;)
Trevlig kväll



Du är väl för skön min böna :)

1 kommentar:

  1. hm jag vet inte hur jag ska förklara, om du klickar på min klocka så ska du komma direkt till sidan .. sen lägger du bara in den bland alla koder och sånt. vi får dra ihop en hockey fru fika nästa vecka! kram

    SvaraRadera