tisdag 24 mars 2009

Soffa!

Wiiihoooo nu rinde dom precis från Mio möbler och berättade att vår soffa har kommit och att den kommer till oss imorgon!! Jippi :)
Annars har de väl inte hänt så mycket, jag jobbade på HM igår, alltid lika kul!! Har städat och pysslat i nya lyan, sydde ett påslakan till bebisens täcke så jag kunde bädda i spjälsängen!
Det stod en jättefin spjälsäng i lägenheten som vi flyttade in i och vi bestämde att behålla den tills den dagen vi flyttar från Mora, så de är ju kanon :)
Håller på och kolla lite på barnvagn också, det kanske är lite tidigt men det är ju alltid bra att ha lite koll när de väl är dags om nån månad!! Dom kriterierna jag har är att den ska vara svart och ha 360 hjul, dvs att framhjulen kan svänga i 360 grader(förlåt om jag dumförklarar någon!) Barnvagnen ska vi få av Mackes föräldrar, så där sparar vi många tusenlappar :)

Handlade massa go frukt och frysta bär, så ikväll vankas de smoothies, lovely!!

Köping, på torsdag kommer jag!!!
Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar