onsdag 11 mars 2009

Inskrivning <3

Idag har vi vart på inskrivning! Vi hade egentligen tid förra veckan men eftersom M hade match då så fick jag boka om!
Men jag var i allafall frisk och alla prover såg bra ut :) Nästa vecka får jag svar på om min röda hund vaccination fortfarande funkar, om jag har hiv, och lite andra grejer som jag inte kommer ihåg, förhoppningsvis är allt ok! Och så fick jag väga mig, hua säger jag bara. Jag har redan gått upp 4 kg, jag förstod att jag skulle bli flohabba som gravid :( Nu är de promenader och pass med balansbollen som gäller framöver!
Jag har absolut ingen noja eller panik över att gå upp under graviditeten, känner mig konstigt nog peppad redan att gå ner gravidkilona och kanske lite till om man har tur!

M vastan igår och handlade presenter till mig som han har lagt i sin garderob och jag är såå nyfiken, även om jag tror att han har köpt nåt som jag lagt undan, men man vet aldrig för han kan vara lite lurig :)

xx

1 kommentar:

  1. whaaaaa, grattiiiis jag visste inte att ni ska ha barn!!! grattis grattis grattis! självklart kan vi ta en fika, vi kan ju höras över telefon någon dag, det styr vi upp tycker jag! kram kram "hockey-frun"

    SvaraRadera