lördag 28 mars 2009

Sorry for the No show

Sitter å surfar lite hos mam och pap och äter mandariner, aldrig har väl citrusfrukter vart så gott som nu när man är gravid, jag tror att de är fräschheten i frukten som är så lockande! Kan ju heller inte få nog av färskpressad apelsinjuice, GOTT!
Aja, har lite huvudvärk som jag försöker ignorera, men de går inte så bra, har dock ingen lust att knapra tabletter även om alvedon inte ska vara någon fara för bebisen!
Macke är i sälen på avslutningsresa med hockey och ringde inatt och berättade att han hade åkt svarttaxi inatt, i bakluckan på en 740, de låter väl glassigt!! Det är min kille de :)

Idag vankas de 1-års kalas. Den lille underbara Theo Viborg fyller år i morgon så idag är de kalas hela dagen, tror de skulle komma typ 10 barn + föräldrar så de blir nog livat :) Jag träffade honom en snabbis igår och han är ju så söt så man dör, oj oj oj. "Moster" är stolt må ja säga!

Nä om jag kanske skulle göra mig lite kalasfin :)


Saknar min älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar