onsdag 18 mars 2009

Home sweet home

Nu är jag hemma igen efter några sköna dagar i sälen! När vi åkte från sälen så snöade det och va inte alls nå trevligt väder. Desto trevligare va de när vi kom till Mora och vi möttes av strålande sol och varmt :)

Idag fick jag äntligen öppna mina paket som jag längtat efter och jag måste säga att detta var en mycket lyckad födelsedag!! Fick allt som jag önskat mig och lite till :)
Och tack Lisa för den fina presenten som du ordnat <3>

Idag så fick vi kallelse till kvinnokliniken för ultraljud och det blev den 22 april kl 0800, tidigt på morgon men de ska ju bli så kul och jag längtar redan samtidigt som jag känner mig lite nervös för vad som ska visas ul:et. Men, men positiva tankar så blir allt kalas!!

Idag annars har de inte hänt så mycke, jag och M åkte och handlade lite och jag ska snart börja fixa me maten som ikväll blir TACOS, mmmmums!!
Kanske skulle ta och beställa en klipptid också, fick en klippning i present!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar