tisdag 10 mars 2009

Move it

Jaha, då var det snart dags för oss att flytta igen, fast inom Mora, eftersom vi ska vara här minst ett år till.
Den första anledningen till flytten är att vi vill flytta närmare stan och att vi snart behöver bo i ett hus som har hiss, eller ha en lgh på första våningen, så jag slipper släpa på en vagn upp och ner för hundra trappor! Den andra är att Mora IK ska sälja lägenheten vi bor i nu!
Så idag va vi och tittade på en lägenhet som kommer duga för oss så länge vi blir kvar här, en trea mitt på stan, typ 10 , m från jobbet :)
På lördag flyttar Pitkemäkis som bor där nu, sen är de fritt fram för oss. Skönt att inte behöva stressa och kunna ta lite i taget!
Så idag började jag packa lite, det är ju lika bra att hålla på så länge jag inte jobbar!

Ikväll gjorde vi egna hamburgare, så himla gott och tusen gånger goare än mc donalds! Men nu är jag så mätt så jag ska nog slänga mig på soffan och titta på lite hockey, de är ju lite spännande nu och se vilka som får spela kvalserien av Växjö och Almtuna, Heja Växjö :)

Imorgon ska vi på inskrivning, håller tummarna för att allt ska se bra ut <3

Ha en mysig kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar