lördag 14 mars 2009

Live från sälen!

Jaha, då var man i sälen för första gången, typ. Närmare bestämt gubbmyren i Lindvallen. Skjutsen hämtade mig halv ett, och efter ett litet stopp på Ica lindvallen så var vi framme vi två snåret!
Stugan är bra mycket större än vad jag trodde, man skulle lätt kunna sova 20 pers här, den har ett markplan, ett loft och en källare me bastu å grejer!
Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder men det får bli imorgon!
Just nu sitter jag och skriver, mamma läser och pappa är på loftet och kollar på hockey :)
Snart är de väl dags att börja med maten som ikväll består av lax, sen vankas de juh melodifestival, och jag håller tummarna för att de INTE blir en skrällarnas kväll. Dvs att Caroline af ugglas vinner. I do not like her..

Dom som äger stugan vi bor i måste vara sjukt intresserade av dalahästar bara från soffan kan jag räkna till 10 st i olika storlekar + att dom har tavlor och gardiner med dalahästar på!!

Ikväll skulle jag mer än gärna ha vart hemma i Köping, när alla mina vänner och nykomlingarna Noel och Oliver och kanske tom Sigge ska mysa. Men men jag kommer ju förhoppningsvis nästa helg ist och hoppas att de är nån som vill mysa med mig då??

Nä, nu ska jag hjälpa mamsen i köket!
Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar