måndag 9 mars 2009

Önskelista!!

Idag har jag varit ner en sväng på stan och lagt undan lite grejer jag önskar mig :) De blev 2 chinos, svarta och beiga, på Lindex. Dom var supersköna och fina!
På cubus la jag undan ett par gråa chinos från herravdelningen, som oxå va fina, behöver bara sys in lite där nere, och på Åhlens blev de en väska, plus lite andra småsaker jag önskar mig :)
Jag har insett att jag är i behov av nya byxor för alla min tighta jeans börjar sitta åt kring magen och de är varken skönt eller speciellt snyggt!! Så de blir nog mest chinos, baggy jeans och leggings för mig i fortsättningen!
Jag ska även klicka hem ett par nya vita fina sneakers från Nike, som jag hoppas kommer bli grym :) Nu ska bara våren komma också, så är jag nöjd!!
Nu ska jag göra iordning världens goaste fruktsallad me melon, färsk ananas, kiwi, physalis, mango och mandarin! Mums :)






Jossan och jag :)

2 kommentarer:

  1. Hello babe and baby! =) Kolla på bilden "days to go" å jäklar va bäbisen snurrar runt :P Kul initiativ så man kan följa dig och magen på detta sätt oxå!
    KRAM
    Jossan

    SvaraRadera
  2. Tjohooo... va kul med babyticker :)Och bra att vi får veta vad det är du gör där uppe om dagarna egentligen ;)
    Synd att du inte kommer hem i helgen :( Får tajma in det på nått sätt nästa gång. Kram /Sara

    SvaraRadera