lördag 24 april 2010

Äntligen!!

Igår kväll så började de kännas lite bättre i knät och benet va inte lika stelt. Imorse vaknade jag och då kändes de ännu bättre! Inte bra, men bättre!! HEJJA PILLER!!

Det är så sjukt va smärta kan göra med humöret. Jag har gått omkring här och haltat, muttrat, stånkat o stönat och tyckt VÄLDIGT synd om mig själv! Inte bara för att jag haft riktigt ont, men för att jag va förbannad för de kändes så himla onödigt att gå runt och ha ont i knät, när jag lika gärna inte behövt haft de!! Haha. Logiskt tänkande? Nja..

Jag är beordrad vila till onsdag även om de skulle kännas bättre innan, så de får bli ännu en nystart när vi har landat i Säter.Åååååh, vill ju bara bli klar me de här nu!
Ikväll trotsar jag och äter tacos o de ska bli såå gott!

Trevlig lördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar