fredag 16 april 2010

Friday baby

Efter lunch idag så packar vi in oss i bilen och åker till Säter några dagar. Macke har "egenträning" (även om han inte måste vara med annars heller, men..) för att hälften av grabbarna har dragit till Thailand + att han har sommardäcken i säter och dom måste ju på nu, redan igår egentligen!!

Idag blir de ingen morgonpromenad, satsar på att köra lite löp ikväll istället! De är ju lätt att släppa på alla rutiner när man inte är på hemmaplan, men jag har planerat vad jag ska äta de närmsta dagarna och vad jag behöver handla. De gäller att ha koll!!
Egentligen skulle jag bara vilja ta mig en unnarlörda, men jag har bestämt att när jag kommit halvvägs så kan jag vara värd de!! Ska bli nice :)

Nu ska jag roa Ebbis lite som tycker att mamma är såå tråkig just nu!!!

Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar