söndag 18 april 2010

En snabbis i köket!!

Ja, här sitter jag i köket och håller på och avslutar min frukost och passar på att skriva en snabbis!! VA TRODDE NI VA!!!!!

Jag va på konsum igår och såg en ny "Gott och blandat" blandning och kunde inte motstå. Vet inte om ni som äter godis för jämnan har koll, men jag har missat den. Den heter iaf Cola och va en fantastisk blandning. Å så gott de va!! Ska tilläggas att ett par djungelvrål gled ner också!

Vilken usel karaktär hon har, tänker ni. OCH jag är benägen att hålla med, till viss del. I ärlighetens namn så börjar jag bli något less på att vara så begränsad i min mat och sånt att jag tog en liiiten unnarlörda redan nu, för att orka fortsätta.
Dock så för att gå lite + - 0 så tog jag en extra svettig löparrunda!! Bra där :)

Imorse så fick vi sovmorgon! Ebba fick hänga med Farmor så vi kunde sova ut och jag vaknade av mig själv kl 10.00 SKÖNT!!

Ne, nu har jag lite grejer att stå i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar