tisdag 20 april 2010

En vanlig tisdag bara

Vi är fortfarande kvar i Säter om de va nån som undra!! Idag ska bilen få sommardäck. Skönt att köra lagligt igen :)

Idag gjorde jag min andra invägning. Ännu en vecka med Iso har alltså passerat, och vågen visar -0.7 kg. Känns bra!
Summerar man dessa två veckor ligger jag på -2,4. Känns mycket bra!

Något som är lite sämre är att efter jag löpte i lördags så fick jag så himla ont i knät och de sitter dessvärre i.
Gick en promenad igår och de gick, men de gjorde ont ibland. Så nu är frågan hur jag ska motionera denna vecka?? A, jag får väl hitta på nå!

Har haft lite att tänka på och har inte orkat dra alla turer som har snurrat i huvudet. MEN faktum är att de blir inge mer Mora för oss. Nästa helg flyttar vi och flyttar in här i villan i Säter med allt vi äger. Ett slags mittimellanboende under sommaren medans vi klurar ut vad vi vill med vår framtid. + att vi sparar lite Dineros OCH vem vill inte bo i hus på sommaren!!

Hörrni, va dåligt med bilder de är på bloggen nu. Ska skärpa mig!!

2 kommentarer:

  1. Hej kompis! Ta hand om ditt stackars knä och om de nu är leden ska du ta de jäkligt lugnt. Inge mer Mora alltså?! De löser sig ska du se :) Tänker på dig, kram och en till Ebba.
    /Jossan

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Va lustigt, jag tänkte på dig igår kväll, hur mycket jag saknar dig :( Som tur är kommer jag hem till Ernst och tänkte va hemma nån vecka då!!! Ebba hälsar och kramas tbax och jag också förstås! Puss

    SvaraRadera