tisdag 27 april 2010

Hey Tuesday

Ja då var de tisdag igen då! Hade egentligen inte tänkt väga mig imorse men har ju tyvärr blivit något besatt av vågen!! Anledningen till att jag inte tänkt väga mig är ju att jag inte tränat sen jag gjorde illa knät + att jag inte har varit lika duktig med maten, men kan säga att jag ätit som jag kommer göra när jag är klar. Dvs fortfarande nyttigt, men inte lika strikt.
Det var därför kul att vågen visade att jag endast ökat 100g i vikt!!!

Idag känns knät helt ok och jag laddar för en nystart den 1a maj! Innan dess har vi lite att fixa med.
Vi började flytten redan i söndags så vi har faktiskt inte så mycket kvar! Idag blir de en sväng till tippen! Jag älskar att åka dit och få kasta all gammal skit som bara ligger o samlar damm!!

Måste bara berätta att mitt underbara barn har börjat sova hela nätter :) Vi lägger henne vid sju, sen sover hon till fem ca. Då vill hon ha mat och sen somnar hon om en stund till!! Superskönt och jag hoppas de håller i sig nu när vi flyttar också!!
Bajsblöjbytning på g!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar