onsdag 24 februari 2010

06.20

and NOT loving it.

Gårdagen spenderades mestadels i hemmet förutom en tripp till Leklust för att kolla på en matstol till Ebba.
Vi är ute efter en tripp trapp och jisses va de kostar. Själva stolen vi titta på kosta 1600, sen skulle man ha en bygel som kosta 399:- sen en dyna för typ 300:-...
Den var av märket Brio och tydligen bäst i test! Givetvis vill vi ha bra grejer, men de blir o titta på proffsen innan vi bestämmer nåt. Kommer även kolla runtikring oss om de är nån som säljer begagnat. De gör mig ingenting!

Annars så hängde jag mest här hemma. Igår morse när vi vaknade var jag inte alls pepp för nån mamma baby gympa så vi softade här istället och väntade på att pappan skulle vakna!

Ebba har "hittat" sina fötter och jag tycker de är såå gulligt!! En gång började hon asgarva helt plötsligt och jag tror hon råkade killa sig själv under foten!! Hahaha, TOKIS!!
Igår va de ju dags för första "smakisen" och de va väl ingen WOW upplevelse för Ebba direkt men vi tyckte att de va kul! Hon såg mest frågande ut och undrade säkert va sjutton mamma höll på med!! Det slutade iaf med att hon fått i sig några skedar och resten hade hon på kinden, i nacken, på händerna, på tröjan, på byxorna, på mamma, Ja ni fattar att de blev kladdigt!!!
Bilder kommer senare för dom är fortfarande i kameran!

Idag ska de storstädas så att de är fräscht när våra gäster kommer till helgen! Tycker dock att de är ganska svårt att ha de fint när de ligger bebisgrejer ÖVERALLT!!!
Vi skulle behöva en fyrarummare tror jag så Ebbas grejer kan få ett eget rum!! Kanske ska kolla upp de om vi blir kvar!!
Har även hittat en tapet som jag vill ha i Ebbas framtida rum! Det kanske dröjer och jag hinner säkert ångra mig men jag tycker den är klockren som fondtapet med vita väggar. Återkommer med den bilden också!

Nä nu va de jordvävning i fröken Liljas bjöja så de är bäst vi går och fixar de!

Morning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar