lördag 20 februari 2010

För er oroliga..

så kan jag berätta att jag har fått tillbaka min smak!!! Wooooiiiieeeeee. Peppar peppar, ta i trä. Utifall de ska jävlas :)

Ebba sover ÄNTLIGEN så nu ska jag äta lite lunch i lugn och ro och fundera ut vad för gott jag ska handla på Maxi på em. I´m so exited!!
Mmmm, ja vet, ganska patetiskt. Men får man bara äta godis och sånt på lördagen och man har en bebis som gör att man inte kan ta till flaskan, då är detta en höjdpunkt!! Ha ha ha

Hoppas ni får en kalasfin Lördag, de ska jag ha :)

1 kommentar:

  1. i början var det sjukt jobbigt att gå upop så tidigt, men jag lägger mig åtta varje kväll för att orka så nu har man kommit in i det och det går av bara farten. vi blir i mora hela vasaloppsveckan, ska vi ses med bebisarna och leka lite? vore så kul! kram kram från ghettot

    SvaraRadera