måndag 15 februari 2010

Helgen

Efter att mamma och pappa kommit och vi ätit lite lunch så gick jag, mamma och Ebba en sväng på Mora (som lokalborna skulle säga!!) och kikade lite i affärerna!
Tillsist handlade vi en kasse på Ica full med gottigheter till kvällen! De var ju trots allt lördag!!

Vi lämnade av kassen och hämtade upp Morfarn och gick en promenad längs med siljan i strålande solsken, Underbart!!



Em/kvällen spenderades i soffan med diverse tidningar, internet, tv och mys!! Jag började känna mig lite konstig efter melodifestivalen och va i säng innan 23, men jag hade så svårt att somna för jag mådde så illa och hade ont i kroppen(som när man har feber ni vet!)

Jag somande väl tillsist men var väl uppe ca 4 gånger på toa och kunde konstatera att jag fått en släng av magsjukan( åt båda hållen, om ni fattar!!) FAN va äckligt de va!! Senast jag spydde var väl på den tiden man gick på fest och blev lite överförfriskad, vilket förövrigt känns som hundra år sedan :) Jag är iaf sjukt glad att mamma och pappa var här så dom kunde ta hand om Ebba så jag fick vila mig!!

Så ni kanske förstår att de inte blev så mycket gjort på söndagen förutom ligga i soffan och tycka synd om mig själv!! Som tur va så sov Ebba fyra timmar i vagnen så jag inte behövde känna mig som världens sämsta mamma hela dagen!! På kvällen, efter att ha tagit en alvedon så fick jag lite energi och bestämde mig för att bada Ebba, de gillar hon! Och mamman gillar att hon blir extra härlig när hon är nybadad och fått på sig pyjamas, skulle kunna gosa sönder henne!

Inatt kom pappan hem från Växjö, mycket välkommen! Efter lite fys och ett badhus besök på mån fm så är han vår heela dagen, de gillar vi!! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar