måndag 22 februari 2010

En dag i februari

Idag på fm tog vi bilen till Bvc! Ebbis hade gått upp ca 0,5 kilo sen sist och växt tre cm, så nu väger hon 6610 och är 64 lång! Hon följer sin kurva perfekt!

Vi fick med oss en massa papper om smakportioner, pureér och liknande så nu ska de sättas igång!!

Tycker de ska bli superkul att se hur Ebba reagerar och jag hoppas såklart att hon gillar de!! De är också hög tid att inhandla en bra matstol till henne.


Det hade gott o väl dugit med en Antilop från Ikea, men nu har vi ju en bit till Ikea, så de känns lite onödigt att åka 40 mil för att köpa en matstol!! Vi får kolla här i Mora, annars får de bli Baby Proffsen i Borlänge i helgen!



Börjar känna mig mycket bättre nu, näsan rinner mindre och halsen inte lika killig! SKÖNT.
Har varit så trist att inte kunnat träna på mer än en vecka, men imorgon blire mamma-baby gympa! Ska bli så skönt att få svettas!!



Fick lite mer motivation idag när jag testade ett par jeans som jag köpte för ett par månader sen. Då satt dom ganska tight, men inte nu!!! :) Jag är fortfarande MÅNGA kilo från min målvikt,men jag närmar mig så sakta! Kan ju känna såhär i efterhand att de va lite onödigt att gå upp 25 kilo, men jag kan inte lastas för alla kilona, även om de blev massa godis och en hel del god mat!



Nu när jag har vart krasslig så har Macke tagit Ebba på promenader så hon har fått frisk luft och idag tänkte jag att jag skulle ge mig ut men efter en titt på termometern som visade -25 så blev vi såklart inne( förutom Bvc besöket) Trist! Jag tycker man blir så såsig av att vara inne en hel dag.


Dagens Ebba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar