torsdag 18 februari 2010

100218

Jag vaknade upp idag och var mer förskyld än igår. Näsan var mer täppt och halsen ondare. Typiskt.
Tycker de är så trist att känna sig hängig utan att vara "riktigt" sjuk. Man får inte mycket gjort och man får inte träna. Jag som va inne i en bra träningsperiod med både inspiration, lust och energi.

Inspirationen och lusten finns fortfarande men energin är de lite sämre med. Känns som att de är bättre att "vila" tills jag känner mig stark igen istället för att köra på ändå och kanske aldrig bli frisk..

Jag och Ebba tog iaf en promenad på em i de fina vädret och hon sov gott på balkongen i ett par timmar när vi kom hem!
Då passade mamman på att slänga i lite färg i de få hårstrån som hon har kvar på huvvet. Ja, det är ett faktum att efter ha ammat i 4 mån så ryker manen, sorgligt men sant!

Nu på kvällen gjorde vi egna hamburgare. Det blir ju såå mycket godare än dom man köper och så kan man ju själv välja vad man vill ha på!!

Imorgon kommer barnbidraget, skapligt mycket vuxenpoäng :)


Dagens Ebba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar