tisdag 16 februari 2010

B som i Bajs

Ja, jag kan inte låta de passera utan att kommentera.
Sitter och äter lite lunch och har tv på i bakrunden, närmare bestämt lyckohjulet, lyckochansen eller va de nu heter!
Det är iaf Hans Wiklund och Hannah Graaf som är programledare och det är en "gameshow" där de går ut på att lista ut ord och citat osv!

Tar en tugga av min fantastiska lunch och hör Hannah säga - B som i Bajs!! Inte Bertil, Börje, Bamse eller nåt annat.Nääää då Bajs!
För någon vecka sedan sa hon - T som i Taliban... Kanske inte helt genomtänkt! Hon påpekade dock den gången att - Jag har en tendens att prata innan jag tänker. Näääähäää!!!
Ibland är jag bara så sjukt stolt att va blond!! Haha

1 kommentar:

  1. Ha ha ha ha......ja man börjar ju förstå mer och mer varför ordspråket dum blondin finns;)

    SvaraRadera