lördag 20 februari 2010

Problems

Sitter med Ebba hängandes vid patten, ibland undrar jag om hon får tillräckligt med luft därnere!! Haha

Jag börjar sakta känna mig som en levande människa. Vi (läs;Ebba) vaknade kl 04.20 imorse och ville ha mat, de fick hon! Och med blöjbyte och allt så var vi klara en timme senare. Då hände de som jag bävat för. HON VILLE INTE SOVA MER...ALLS! Så de var bara att kliva upp halvt medvetslös. Det ska tilläggas att i ett friskt tillstånd hade de säkert vart jobbigt men, INTE hälften så jobbigt som de va nu, med en heltäppt rinnande näsa och killikill i halsen :(

TVÅ saker ska dock tilläggas till historien, 1; Ebba och jag somnade 23.25(23.25-04.20= Ca 5tim) Vad jag vill få fram med detta är ju att nu blev de ju nästan ännu mer synd om mig eftersom ni trodde säkert vi va i säng 22!!
2; Att Ebba inte ville/behövde sova nå mer har dock sin förklaring, nämligen att efter en promenad i vagnen med pappan så sov Ebba ca 6 timmar, mellan 14.30-20.30. Så vare me de!!

Jag fortsätter på den "beklagande" vägen. Som ni säkert snappat uppså är jag dunderfökyld och sen igår kväll så har mina smaklökar svikit mig.

Idag är de som bekant Lördag och de betyder för mig LÖRDAGSGODIS!!! och andra smarriga saker som jag är sugen på! Men de känns ju rätt meningslöst att trycka i sig massa gott om jag inte känner smaken... Ååååhhh typiskt!

Jag får helt enkelt hoppas och be lite annars får jag ta min lördag när smaken är tillbaks!! Ni hör ju vilka problem jag har :) Uj uj uj..


Dagens Ebba:
Första gången hon sover i sin
säng! En liten eftermiddagslur :)

1 kommentar:

  1. krya på dig fina du! OCH MAN FÅR BEKLAGA SIG I SIG EGEN BLOGG, det gör du rätt i och jag förståss hur piss drygt det är. puss och kram!

    SvaraRadera