söndag 21 februari 2010

Go kväll!

Imorse kl nio åkte pappan iväg med bussen igen, ner till småland tror jag, närmare bestämt Ljungby. Så skönt att detta är sista bortamatchen då dom åker dagen innan och kommer hem på morgon efter matchen!

Den 7e Mars spelar dom sista seriematchen. Sen väntar playoff 1 i ca en vecka och ev playoff 2 och kvalserien. Så det är definitivt slut i mitten på April.


Känns både skönt och trist. Jag tycker ju om att gå på hockey och träffa alla fruarna på hallen. Men får vi pappan hemma Ännu lite mer, så är vi ju glada för de :)



Idag hade jag tänkt att jag skulle tvätta överdragen till soffan och hade precis slitit, verkligen slitit och kämpat av dom när jag kom och tänka på att man kanske inte får tvätta överdragen i maskin!! Gick in på Mios hemsida och hittade skötselråd och de visade sig att dom jävla överdragen bara fick kem- eller skumtvättas. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH. Ni kan ju tänka er att jag blev lack!!
Aja, när dom ändå var av så passa jag på att skaka, vädra och dammsuga av dom och hela soffan.



Vi ska nämligen hyra ut vår lägenhet nästa helg när vasaloppsdagarna börjar och då vill jag att lghn ska kännas fräsch!!
Just de, om de är någon som känner någon som behöver boende under vasaloppsveckan 1-7 mars så hyr vi ut för 350kr/pers och natt.



Imorgon fm ska vi till Bvc för den vanliga vägningen och mätningen + att vi ska prata mat!! Ska bli så spännande att höra när de kan va dags för smakportioner!!

Nu ska jag götta mig med dagens andra kopp grönt te och en ruta mörk choklad!

Dagens Ebba: En tröttis som somnade i gymmet efter ett hårt pass!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar