onsdag 10 februari 2010

En eftermiddag

Efter lunch så tog jag och Ebba en tur med vagnen! Jag har en vända som tar 45 min i rask takt så den är perfekt för då får jag motion och Ebba får frisk luft och får sova gott i vagnen!!

När vi kom tillbaka hem så drog jag försiktigt upp vagnen för trappen och in i lägenheten och vidare ut på balkongen, med förhoppningen om att hon skulle sova vidare en stund!I går sov hon 5 timmar i vagnen 11-16, tre timmar ute och två timmar inne!!

När jag baxat ut vagnen på ballen och tittar ner i vagnen möts jag av det här:

En jättevaken liten skrutt!!! Och jag som va helt säker på att hon sov! Så de va bara att köra in vagnen igen!!

Efter promenaden så gjorde jag lite övningar på gymbollen eftersom jag fortfarande var varm(läs: genomsvettig) från pw:n! Efter de fick de bli en välförtjänt dusch och mellanmål!!

Later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar